Små blandat


Jag har en kollega som är väldigt flitig på att cykla, jag tyckte hon behövde lite värme i baken :-) så jag sydde en sadelvärmare till henne...
                                      
                                      



Jag har en rolig kompis som en dag skickade ett sms att hon behövde en nackvärmare....vad är det tänkte jag men fick en förklaring, jag gjorde ett möster och sydde en åt henne.
Jag hoppas du blev nöjd med den Monika, att den är skön och sitter som du tänkt :-)
   

Några sommarväskor.....sommaren kommer väl snart får vi hoppas i alla fall

                                   



Kommentarer
Moa

Tjusiga väskor. Kul med så somriga färger, man blir glad av lite färg!

2010-05-19 @ 14:04:52
URL: http://moasfamilj.blogspot.com
Marianne

jag vill ha...:-)

2010-05-19 @ 17:00:40
Marianne

Och jag fick... Nu är jag lycklig ägare till den gröna med blommor. Jag äääälskar den. Tusen tack!

2010-07-06 @ 15:47:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0