Tawashi - japansk skrubbis

när jag såg de så otroligt söta skrubbisar var jag bara tvungen att rota fram en viknål och börja virka.
Skrubbisen funkar bra att göra rent spisen, diskhon och även att diska med.
Här är mina varianter på tawashi

                                            

och så kunde jag inte låta bli att virka ännu fler för det var hur kul som helst och dom funkar riktigt bra :-)

                                                                          

Mimmi trodde inte på dessa små skrubbisar, men provade dem och ville genast ha fler och en stor som hon kan knäskura golven med...  :-))


Kommentarer
Sussié

Ååååå, va snygga. När du får tid så vill gärna denna svägerska köpa en sån av dig. Å jag älskar ju ROSA ;-) Kramen på dig <3

2010-03-28 @ 09:48:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0